Saturday, June 2, 2012

SEN VE BEN

Sana bakıp da gördüğüm kesinlikle benim. Ben seni göremem.
Kafamda senle ilgili bir yargı patladı, sana öfkeliyim, iste elimde büyük bir hazine, koyayim önüme ve deşeyim! içinde kendimden çok şey bulacagim.

Ben
seni göremem. Seni görebilmek için doğduğun ortamda doğup, büyüdüğün kucakta büyümem, yürüdüğün yolda yürümem, düştüğün yerde kanamam, uçtğunda kanat çırpmam, dinlediğini duymam gerek; yaralarının kabuğu, sevinçlerinin çırpınan kalbi, korkularının büyümüş gözleri, sessizliklerinin çınıltısı, gözyaşlarının mendili, kahkalarının yankısı, heveslerinn ışığı, kaygılarının gölgesi, ve tecrübelerinin şahidi olmam gerek.. Gerek ki en azından kaba taslak neye benziyorsun bir fikrim olsun. Sonra yargılayaayim seni bakalım kızabilecek miyim?

Bana bakıp da gördüğün kesinlikle sensin. Sen beni göremezsin.
Kafanda benle ilgili bir yargı patladı, bana öfkelisin, iste elinde büyük bir hazine, koy önüne ve deş! içinde kendinden çok şey bulacaksın.

Sen
beni göremezsin. Beni görebilmek için doğduğum ortamda doğup, büyüdüğüm kucakta büyümen, yürüdüğüm yolda yürümen, düştüğüm yerde kanaman, uçtğumla kanat çırpman, dinlediğimi duyman gerek; yaralarımın kabuğu, sevinçlerimin çırpınan kalbi, korkularımın büyümüş gözleri, sessizliklerimin çınıltısı, gözyaşlarımın mendili, kahkalarımın yankısı, heveslerimin ışığı, kaygılarımın gölgesi, ve tecrübelerimin şahidi olman gerek.. Gerek ki en azından kaba taslak neye benziyorum bir fikrin olsun. Sonra yargıla beni bakalım kızabilecek misin?

No comments:

Post a Comment