Tuesday, January 8, 2013

SURUP GIDEN DANS

Bu yıl birkaç gün sonra geçen yıl olacak.. henüz geçmedi.. ama geçecek.. iyisiyle, kötüsüyle, tadıyla tuzuyla. Ve gelecek yıl birkaç gün sonra bu yıl olacak, sürprizleriyle, bilinenleri ve bilinmeyenleriyle.. Ve zaman denen şey habire isim değiştirirerek arka plandan geçerken ben dans ediyorum ve dans etmeye devam edeceğim... dansım her geçengün biraz daha iyiye biraz daha iyiye gidecek.. bunun böyle olacağını bana geçmişim gösteriyor.. adımlarım hep dünkünden daha uyumlu, .. müziği kavrayışım, ritmi tutturuşum, figürlerimin yaratıcılığı ve çevreme uyumum hep daha güzele doğru ilerleyecek.. yeni figürleri öğrenmem gerekecek, belki korkacağım, kaygılanacağım ama geçmiş burda devreye girip nerden nereye geldiğimi gösterecek ve bana cesaret verecek.. bileceğim ki bu dansta kayıp yok, bu dansta tadını çıkartmak, öğrenmek ve ilerlemek var.. yaşamı pratik ediyorum her geçengün daha güçlü daha becerikli daha anlayışlı daha bilgili daha dolu olacağım.. Dansım dünden ve yarından kopuk değil, devamlılık içinde ve dans arkadaşlarım da öyle.. ben elimden gelenin en iyisini yapacağım..
Döne döne bir sarmalı örüyoruz hep birlikte.. her geçengün daha içe daha merkeze doğru biraz daha ilerliyoruz.. Orda beni çeken yerde müthiş bir sevgi var, bütünlük var, orası ayrımların anlamını yitirdiği ve tek noktaya dönüştüğümüz merkez..Dans ediyorum.. döne döne ve dönüşe dönüşe . yapabildiğimin en iyisini yaparak..
Gunay   28 ARALIK 2012

No comments:

Post a Comment