Tuesday, January 8, 2013

ENERJI DONUSUMU :)

Cocuktum.. sokakta oynuyordum.. Korkmus bir adam gordum, tas gibi duruyordu sokak kopeginin karsisinda, ne kosuyor, ne kaciyor, ne konusabiliyor.. Yuzu bembeyaz aci ceken bir heykeli andiriyordu..Adeta donmus gib buz kesmis gibi..
Izleye kaldim saskinlikla.. Sonra tutamadim kendimi, hisst dedim kopege, ne de olsa bizim sokagin kopegi, nasil bir kimyasal tepkime gerceklesti adamin icinde bilmiyorum ama sanki yuzyillik uykusundan uyandi ve inanimlmaz bir hizla arkasina bile bakmadan kosmaya basladi, kostu kostu ve bir kahraman gibi duvarin ustunden bir bahceye atladi. Sasip kaldim bir kez daha, nasil o korkak adamin o yukseklige kendini ziplattigina, kollarinin direncine. Ve kendisini duvarin tepesine cekerkenki azminin ve kuvvetin nereden geldigini anlamak istedim..

Yillar sonra basima gelen sey bana bu adami hatirlatti, Son 3 gundur yaptigim ise bakiyorum.. yillardir dusunup dusunup de yapamam sandigim ve donmus gibi yuzune baktigim engeli bir cirpida kisacik surede asip kosarcasina ilerleyisime bakiyorum ve bana bunu yaptiran gucun ve enerjinin kaynagini dusunuyorum.. Korku desem korku degil.. Sanirim ofke benimkisi.. Ve dusunuyorum, korku, ofke gibi duygularin aslinda birer nimet olduklarini farkediyorum.. iyi kullanmayi basarabildigimizde belki 10 kat daha guclu olabiliyoruz bu duygularla, insan gucunu asan isler basarabiliyoruz.. Ve bunu yaparken nasil bir mekanizmanin icine giriyoruz bilmiyorum ama kesinlikle gorunmez kopruler, gorunemz merdivenler, kaldiraclar, eller elimizden tutuyor.. gozlerimiz normal bir insanin gorebileceginden kat kat fazlasini gorebiliyor.. Kafamiz her zamankinden kat kat kizli calisabiliyor.. Ic gudulerimiz hizimizin ruzgariyla dogru kapilara yonlendiriveriyor bizi.. Google bile ilk sirada en cok ihtuiyacimiz olan seyleri, yillardir gozlermizden gizleneni cikarip koyuveriyor onumuze.. Nefes nefese durup kostugum yola baktigimda, gozlerimdeki yaslara engel olamiyorum simdi.. Gunay

No comments:

Post a Comment