Tuesday, January 8, 2013

KIRMIZI YAPRAKLARIN ALTINDA

Yapraklarini kizartmis kucuk bir agacin altinda durdum gecengun, yukardan ogleden sonra gunesi vuruyordu, her yaprak sanki birer kirmizi isik kaynagi oyle seffaf oyle parlak kirmizi ki, ustten vuran gunes isigini muhtesem bir filtreden gecirip kendi balini suzerek damlatiyordu uzerime.. o an yuruyup gidemedim..basim havada baktim baktim..baktikca basim dondu.. sonra oracikta oturdum kaldim.. kirmizi lambalarla suslenmis tarifsiz bir cennetteydim.. sarhos gibiydim.. Benimle bir sirrini paylasiyor gibi sessizdi. muhtesemdi... gunes ilerleyip gidiyordu..fotografini cekme imkanim yoktu...hatira kalsin diye birkac yaprak aldim dallarindan..hissettim ki bana sunulan cok cok ozel bir hediyeydi. Yapraklar kitabimin arasindan cikti az once, baktim baktim gulumsedim.. paylasmadan edemedim.. ayni keyif sardi heryanimi.. oyle unutulmaz bir guzellikti ki.. Gunese mi tesekkur etsem, agaca mi, beni oraya goturen sebeplere mi.. 19 Kasim 2012

No comments:

Post a Comment